Comprem bitllets d'avió, llibres estrangers, nits d'hotel, programes informàtics... El comerç electrònic representa per a les empreses un percentatge cada vegada major dels seus ingressos.
Per això a les empreses els convé que les seves pàgines web estiguin ben posicionades, siguin fàcils d'utilitzar i accessibles per tothom. Els convé també disposar d'una bona imatge a les xarxes socials...
Tot això és obvi i, ens agradi o no, són unes funcions que pot desenvolupar perfectament un bibliotecari adequadament preparat. D'això precisament tracta una nota de premsa d'una empresa multinacional dedicada a la selecció de personal: Hays (https://web.archive.org/web/20161116213037/http://www.hays.es/notas-de-prensa/HAYS_160066).
«En este sentido, Hays ha podido observar cómo se ha abierto un nicho muy importante para el empleo directo e indirecto en este sector [les cadenes de moda tradicionals], siendo los principales beneficiados las Escuelas de Formación de Grado Superior y nuevas Licenciaturas/Diplomaturas que imparten cursos específicos al respecto.»
«Los candidatos más buscados para cubrir este nicho de mercado suelen ser perfiles de Product Managers, Marketing Online, Diseñadores Gráficos y Account Executives entre otros, con una formación específica al respecto. Deben estar familiarizados con el entorno online, con conocimientos en redes sociales y nuevas tecnologías, y su banda salarial oscilará en torno a los 30.000 y 40.000 euros brutos/año.»
Ens hem d'adaptar a les demandes del mercat!
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada