dimarts, 31 de gener del 2012

Formació complementària en xarxes socials aplicades a l'empresa

La formació permanent del bibliotecari (com de qualsevol altre professional) és una exigència del món modern. Especialment, en l'àmbit de les noves tecnologies, hem d'estar a l'última. El Col·legi i la Facultat ofereixen un catàleg ampli i interessant de propostes en aquest sentit; però no són pas els únics.



En aquest blog ja hem dedicat altres entrades a donar conèixer oferta formativa d'altres entitats; sobretot quan aquesta oferta prepara directament per a algun perfil dels que considerem «nostres». Vegeu, per exemple:
http://bib-doc.blogspot.com/2011/11/formacio-complementaria.html
http://bib-doc.blogspot.com/2011/09/alternatives-formatives-per-treballar.html

Avui parlarem d'una altra entitat interessant: Inesdi, Instituto de Innovación Digital de las Profesiones: http://www.inesdi.com/

Es presenten com «la primera escuela empresarial especializada en la innovación digital de las profesiones y dirigida  a los jóvenes y empleados que quieran desarrollarse en este ámbito de la economía digital» en paraules de Carmen María Martínez, directora general. Tenen seus a Madrid, València i Barcelona; però la seu principal és la de Catalunya.

Ofereixen quatre titulacions:
  • Técnico en Community Management y Redes Sociales
  • Técnico en Marketing Digital y Redes Sociales
  • Técnico en RR.HH. 2.0 y Redes Sociales
  • Técnico en E-commerce 2.0 y Redes Sociales

Totes elles consten de 120 hores de classe presencial. Es dóna material de suport i es compta amb una plataforma en línia d'aprenentatge. El preu: 3.990 € (pot variar una mica segons la modalitat de pagament).

Al web es pot veure el programa detallat dels continguts, un breu currículum dels professors i unes indicacions metodològiques.

Té bona pinta!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada